6/05/2013

BAD GAL


Mogłoby się wydawać, że ten nieprzekombinowany outfit nie ma w sobie nic nadzwyczajnego i zaskakującego, a jednak bardzo, ale to bardzo przykuwał uwagę przechodniów, gdy byłam w nim w mieście kilka dni temu. Być może jest to "zasługą" workowatych szortów z materiału imitującego skórę, koloru ust lub odsłoniętego pępka. Kto to wie! W każdym razie nie mam zamiaru rezygnować z krótkich topów i zamierzam przelatać większość ciepłych dni z brzuchem na wierzchu! : ) W końcu od dłuższego czasu choruję na krótkie golfy! Niestety na chwilę obecną nie znalazłam idealnego, dlatego też stawiam na proste, krótkie topy. Ten z dzisiejszego postu został zaprojektowany przez Rihannę dla River Island. Jest to jedna z dwóch części garderoby, które nabyłam z jej pierwszej kolekcji (druga to luźne, odcinane jeansy, które okazały się być dużo za duże, a więc szybko je sprzedałam). Bluzkę w stylu bad gal Riri połączyłam tu z wspomnianymi wcześniej szortami, prostymi sandałkami Mango i nowym, cudem w mojej szafie - okrągłą, skórzaną torebeczką ukochanego Simple. Może i nie pomieści zbyt wiele rzeczy, ale książki nosić będę dopiero za 4 miesiące, także póki co, ta wielkość spokojnie mi wystarcza, aby schować upchnąć tam telefon, portfel i kosmetyczkę. Niedawno jakiś anonim zarzucił mi, że chyba nie znam innych kolorów oprócz czerni, dlatego specjalnie dla Ciebie mój drogi/moja droga - FUKSJA na ustach! Haha! : ) 


I WAS WEARING

SHORTS - FRONT ROW SHOP
BAG - SIMPLE CP
SANDALS - MANGO (similar here)
WATCH - MICHAEL KORS

12 comments:

  1. Really nice!! I love it!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/05/2013

    Twoje stopy nie wygladaja dobrze w takich butach, czy ty tego nie widzisz? Powinnas uzywac innego typu sandalkow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stóp sobie nie obetnę, a tylko tego typu sandały mi się podobają i takie będę nosic ;)

      Delete
  3. Wyglądasz świetnie!
    Uwielbiam outfity właśnie tego typu: Sporty & Glam w jednym :)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. zobaczyłam ten zestaw na stylio i aż musiałam zajrzeć tu po więcej zdjęć! rewelacyjny jest!

    ReplyDelete
  5. super cool!!!


    www.fashion-form.blogspot.co.uk


    xxx

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/06/2013

    masz wyczucie stylu i estetyki, i widać, że interesujesz się modą ale zwróciłabym bardziej uwagę na dobieranie odzieży do swojej sylwetki. nie wszystko co trendy nam pasuje a tutaj workowate spodenki i zapięcia wokół kostki robią krzywdę Twoim nóżkom :)plus zmieniłabym fryzurę, chociaż sama uwielbiam długie włosy z przedziałkiem na środku, uwydatnia ona za bardzo Twoje poliki.
    masz potencjał i możliwości! wykorzystaj je i podpasuj bardziej pod siebie a nie pod panującą modę.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam wzrostu modelki, ale to nie znaczy, że będę rezygnowac z rzeczy, które mi się podobają. Noszę przede wszystkim to, w czym czuję się dobrze. Co do włosów, to moim zdaniem policzki są w stanie zakryc jedynie długie, a więc nie wiem, jaką niby miałabym miec inną fryzurę ; P Obecnie jest mi z nimi wygodnie i nie zamierzam nic z tym robic ; )

      Delete
    2. dokładnie, też nei wyglądam najlepiej w tych butach, ale walić to! noszę :) stylizacja niebanalna i jaki fajny bukłaczek :)

      Delete
  7. Anonymous6/07/2013

    Love your style, you have a really good eye for putting pieces together. Your outfits are constantly flawless. Love from the UK!

    ReplyDelete
  8. Anonymous6/07/2013

    dziwisz sie ze ludzie sie gapili ?! moze dlatego ze wygladasz - ZLE ?!!!
    + ale zaszalalas z ta pomadka! wariatka ; )

    ReplyDelete
  9. wow, wyglądasz cudnie! mega oryginalnie! jak dla mnie idealnie <3 nie wiem dlaczego trafiłam tu dopiero teraz ale od tej chwili uwielbiam Twój blog ;)

    obserwuję i pozdrawiam Violet

    ReplyDelete