4/20/2013

KIMONO DRESS & SILVER STRAP SANDALS


Jestem pewna, że każda z Was ma bzika na punkcie jakiejś konkretnej części garderoby. Osobiście mogę z czystym sumieniem przyznać, że mam fioła na punkcie obuwia. Nieważne czy są to szpilki, mokasyny, kozaki czy też sandałki - uwielbiam je wszystkie! : D Kiedyś prym wiodły u mnie okulary, na które odkładałam praktycznie każdą złotówkę, jednak z czasem ich honorowe miejsce zastąpiły buty, które obecnie zajmują największą część mojej garderoby. Czasami śmieję się, że niedługo będę chodzić nago w samych szpilkach, ponieważ nie mam się w co ubrać, za to butów na półkach są dziesiątki. Takie małe uzależnienie : P Oczywiście będąc "butoholiczką" pierwsze na co zwracam uwagę w nowych kolekcjach, to właśnie obuwie. Moimi faworytami na wiosnę/lato 2013 są bez dwóch zdań są proste sandałki od Saint Laurent Paris (Jane Sandals) oraz Alexandra Wang (Aline High T-Strap Sandals). Ceny niestety z księżyca, ale od czego mamy Zarę?! Dzięki niej mam swoje krótkie, srebrne "Aline", które ubrałam ostatnio z sukienką "kimono". Prosty zestaw bez zbędnych dodatków - idealny na wiosnę, która w końcu do nas przyszła!


I WAS WEARING

KIMONO DRESS - ZARA STUDIO
BRACELET - US
RINGS - REGALROSE
SANDALS - ZARA

9 comments:

  1. jesteś cudowna! daj się porwać na zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/20/2013

    Uwielbiam Twój styl(szczególnie buty, które posiadasz ) poza tym sprawiasz wrażenie ciekawej i sympatycznej osoby :) !

    ReplyDelete
  3. super:) daj znac jak z wygoda butów?? ja jeszcze nie mialam okazji zalozyc swoich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sandałki bardzo wygodne - nawet jeżdżę w nich samochodem! :D

      Delete
    2. Anonymous4/24/2013

      jaki rozmiar masz z tych butów?

      Delete
  4. ładna sukienka i sandały:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4/28/2013

    nie kupuje tego i nic mi tu nie pasuje, ale każdy ma inny gust. :)

    ReplyDelete