3/23/2013

J.W. ANDERSON for TOPSHOP + NIKE ROSHE RUN


Coraz częściej ma miejsce współpraca sieciówek ze znanymi i cenionymi w świecie mody projektantami. Topshop jest jednak wyjątkowy pod tym względem, gdyż stawia przede wszystkim na młodych i kreatywnych Brytyjczyków. Wspiera on ich zarówno finansowo jak i daje możliwość stworzenia autorskiej kolekcji, która często pomaga wspiąć się na modowe wyżyny. Tak też stało się z utalentowanym J.W. Anderson'em, który to właśnie Topshop'owi zawdzięcza swoją dzisiejszą pozycję - modelki chodzą w jego projektach podczas najważniejszych tygodni mody. J.W. Anderson został także wybrany przez samą Donatellę Versace, by zaprojektować linię ubrań dla Versus, co jest naprawdę godne podziwu! Sama jestem wielką fanką minimalistycznych projektów, dlatego też kupiłam niedawno jego koszulę wykonaną z materiału imitującego jeans. Podobała mi się od bardzo dawna, jednak nie wiedziałam czy w rzeczywistości będzie prezentować się równie dobrze. Moja decyzja zapadła po tym, jak zobaczyłam ją na Rumi Nelly - wyglądała cudownie! Od razu wiedziałam, że czas najwyższy dokonać zakupu, lecz dopiero wtedy przygoda się zaczęła... Na stronie została ostatnia sztuka i to w moim rozmiarze. Niestety moje szczęście nie trwało zbyt długo, ponieważ w momencie, gdy robiłam "check out", ktoś wyjął mi z kosza! Myślałam, że takie rzeczy się nie zdarzają, a jednak... Przez kilka dni nie było jej w ogóle w ofercie. Na szczęście po czasie wróciła na sklep i voilà - prezentuję Wam ją na blogu w połączeniu ze biegówkami Nike Roshe Run, które są praktycznie "sneakersowym reliktem" (szczególnie jeśli chodzi o małe/damskie rozmiary)! : D Szukałam ich chyba wszędzie, jednak 40,5 były to najmniejsze, jakie udało mi się znaleźć. Jednak od niedawna wymarzone buty znajdują się w moim posiadaniu, a wszystko dzięki znajomemu, który poruszył chyba niebo i ziemię, żeby je tu ściągnąć! Także Bartku - DZIĘKUJĘ! : D 



I WAS WEARING:

JEANS - ZARA
LUNCH BOX - ZARA
WATCH - MICHAEL KORS
SNEAKERS - NIKE ROSHE RUN

13 comments:

  1. Anonymous3/23/2013

    całość mega fajnie Droga Kingo.

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/23/2013

    JESTEŚ PIĘKNA !

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/23/2013

    bardzo fajny outfit. prosto, luźno z fajnymi dodatkami, takich więcej ! poza tym bardzo fajnie piszesz.

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/23/2013

    BARDZO CIĘ PROSZĘ - ODPOWIEDZ - GDZIE SĄ DOSTĘPNE NIKE ROSHE RUN BLACK & WHITE?
    SZUKAM JUŻ WSZĘDZIE, A MOŻE TO MĘSKIE? - TAK MI SIĘ WYDAJE, BO DAMSKIE WIDZIAŁAM TYLKO Z BIAŁYM ZNACZKIEM.
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA GRZECZNOŚĆ... I INSPIRACJĘ.
    PODZIWIAM :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! : ) Co do Roshe to załatwiłam je przez znajomego, który jest maniakiem sneakersów i kupił mi je bodajże przez jakieś forum (jakie nie mam pojęcia). Wiem tylko, że szły ze Stanów - czekałam na nie ok. 3 tyg.

      Delete
  5. Masz swietny styl pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;***

    ReplyDelete
  6. Anonymous3/23/2013

    a free runy bo widzialam na instagramie to skad zamawialas? boze chce je :< a na allegro same duze rozmiary :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Free na oficjalnej stronie Nike. Jeszcze do niedawna były dostępne, więc może zajrzyj właśnie tam.

      Delete
  7. Cool outfit, babe, I really like that shirt.;)

    ReplyDelete
  8. You have such a unique style, I love it, it's so simple but so classy at the same time, wow


    xx

    ReplyDelete