1/03/2013

MMM for H&M


Od dawna jestem wielką fanką kolaboracji sieciówek z wielkimi projektantami. Tej jesieni ekskluzywna kolekcja dla H&M zaprojektowana została przez Maison Martin Margiela i na chwilę obecną jest ona moją ulubioną. MMM odtworzyło swoje projekty z różnych sezonów i pozwoliło nam na ich zakup w przystępnych cenach. Co sądzicie o tej prostej, a zarazem zdecydowanie niebanalnej kolekcji? Ja pokochałam ją od pierwszego wejrzenia, dlatego też bez wahania kupiłam ramoneskę z surowej skóry, która po przymierzeniu w domu okazała się jednak niezbyt trafnym zakupem - wyglądałam w niej jak Batman ; D Do tego przeraziły mnie dziury pod pachami - zdecydowanie nie jest to dobry patent na zimę. Po chwili namysłu doszłam do wniosku, że lepiej będzie jeśli ją oddam, ponieważ nie czułam się w niej dobrze w odróżnieniu od cudownych, milutkich body ze stanikiem. Powiem Wam, że naprawdę robią furorę, a szczególnie zimą, gdy temperatura jest na minusie haha : ) 



I WAS WEARING

BODY SUIT - MAISON MARTIN MARGIELA FOR H&M
BOYFRIEND JEANS - PULL & BEAR
OVERCOAT - MONNARI
BANGLE - CALVIN KLEIN
BAG - MASSIMO DUTTI
HEELS - ZARA

11 comments:

  1. Anonymous1/03/2013

    twój styl jest boski!!! uwielbiam kazdy z Twoch zestawów, moim faworytem jak do tej pory był zestaw z cekinową spódnicą z hm i sportowa bluzą,ale ten jest jeszcze lepszy:) Wszytskiego dobrego w nowym roku i oby w tym roku twój blog zyskal na popularności:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i również życzę, aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego! Buziaki

      Delete
  2. Jestes bardzo ładna a w dodatku masz dobre poczucie stylu. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;) Życzę samych sukcesów :*

    www.cathfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. czemu nie kupiłaś z kolekcji mmm innych rzeczy wartych zobaczenia, jak chociażby torby-rękawiczki, paska-zegarka, tej cudownej zwiewnej czerwonej sukienki czy białego sweterka z kolekcji 93/94, a jeśli nawet kupiłaś to czemu prezentujesz tylko to nędzne body, w dodatku w naprawdę brzydkim połączeniu z DŻINSAMI?! i te podrabiane buty... już lepiej było kupić oryginalne botki margieli z przezroczystym obcasem. a jeśli problemem był brak ciuchów w sklepie, to od razu piszę że byłam w warszawie jakiś prawie że miesiąc po premierze i udało mi się znaleźć wszystkie te cudeńka, nawet buty do wyboru do koloru, beżowe, czerwone i czarne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To, co się podoba jest tylko i wyłącznie kwestią gustu. Tobie podoba się torba-rękawiczka, mi zaś body. Co do butów - kupiłam je w Zarze długo przed premierą kolekcji MMM dla H&M. Są one bardzo podobne do prezentowanych przez MMM, a więc nie widzę powodu, dla którego miałabym kupować niemalże ten sam model - wolę zainwestować w coś, czego jeszcze nie mam :]

      Delete
  4. Wow, loving the jeans and top together! Perfect look!

    ReplyDelete
  5. Anonymous1/12/2013

    śliczna jestes :)

    http://ja-i-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. przejrzałam dziś CAŁEGO tWOJEGO BLOGA,polubiłam na fb i na pewno będę zaglądać regularnie!
    idealnie wyglądasz, Twoje "zestawy" mogłabym nosić sama ,bo wszystko mi się podoba!

    ReplyDelete