10/24/2012

NEW IN: CÉLINE & MIU MIU SUNNIES



Jedni uwielbiają torebki, inni buty, ja zaś mam bzika na punkcie okularów : ) Od dawna planowałam zakup kultowego modelu Audrey Céline, jednak gdy ujrzałam po raz pierwszy Eye Candy Miu Miu, zakochałam się po raz kolejny i totalnie nie wiedziałam na które mam się zdecydować. Ostatecznie, jak zresztą widzicie, wybrałam obie pary ; D Paczka szła dosyć długo, lecz naprawdę warto było poczekać! Teraz te cuda należą do mnie <3



CÉLINE & MIU MIU SUNGLASSES 
bought via Otticanet.it

5 comments:

  1. Tak, wiemy że masz bzika na punkcie okularów! Nie mogę się doczekać aż je zobaczę!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/27/2012

    a skad zamiawiałaś? marzę o celine, cudowna klasyka. na insta wrzucasz super sałatki sama je robisz? ; o niesamowite połączenia smakowe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. www.otticanet.it : )

      Co do sałatek, kocham gotować, a więc są to moje "dzieła" ; D

      Delete
  3. both look gorgeous! the Miu Miu are my favourites though! xx

    The Provocative Couture

    ReplyDelete
  4. such a beautiful sunglasses *_* your blog is very good and interesting. follow? im glad if you visit my blog,too. keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete