9/30/2012

FALL MUST-HAVE - FLARED, LEATHER MIDI SKIRT


Jesień to pora, gdy niemal nie rozstaję się ze skórami oraz dodatkami wykonanymi z tego materiału. Zazwyczaj noszę tego typu rzeczy na górze, jednak od dawna siedziała mi w głowie czarna, skórzana, rozkloszowana spódnica midi. Nigdzie nie mogłam jej znaleźć, aż do zeszłego tygodnia, gdy to wymarzony model wpadł w moje ręce! Mimo, iż nie jestem wielką fanką długości w kolano, tego typu spódnica to moim zdaniem must-have przy obecnej pogodzie i temperaturze. W końcu nie będziemy chodzić w spodniach całą jesień prawda? : )


I'm a kind of a person who cannot do without leather jackets and accessories during fall. Usually I use to wear leather tops, however, a black, flared, midi skirt's been on my mind for a long time. I couldn't find a perfect piece until I fell into this one last week! Although I'm not a big fan of such length, I think that it should be every woman's must-have in fall season. We won't be wearing pants for the next five months right? : ) 


 
WHAT I WAS WEARING

LEATHER MIDI SKIRT - ZARA
BABY-BLUE SWEATER - RESERVED
NECKLACE - H&M TREND
WATCH - D&G TIME
LEATHER BRACELET - SIMPLE
SILVER BRACELET - TIFFANY & CO.
VEILED BEANIE - DIY
BAG - VINTAGE
HEELS - ZARA

4 comments:

  1. I znowu nie mogę się napatrzeć na buty, zazdroszczę Ci ich nie sa mo wi cie <3
    A spódnica oczywiście strzał w dziesiątkę i co najważniejsze, pasuje Ci taka długość.

    ReplyDelete
  2. MEGA jest ta spódnica <3 Bardzo podoba mi się ten zestaw!

    ReplyDelete
  3. aaaaaaa, buty <3

    ReplyDelete
  4. nice blog!
    i followed!


    xzoé
    lightningfactory.blogspot.com

    ReplyDelete