9/22/2012

DIY VEILED BEANIE + BOTTLE GREEN DRESS


Czapka z woalką typu beanie to jeden z ulubionych dodatków celebrytów, modelek, bloggerów oraz fashion victims. Jest to hit z kolekcji Jil Sander ss '12, który mimo, iż największą furrorę robił już jakiś czas temu, nadal zwraca uwagę. Anna Dello Russo czy też BryanBoy jako jedni z pierwszych nabyli ten zachwycający dodatek, który obecnie jest nie do dostania. Wcześniej można było ją kupić za "bagatela" 440 $, co według mnie jest "lekką" przesadą. Z tego powodu postanowiłam kupić na Allegro czarną czapkę oraz kawałek woalki, a następnie zrobić ją własnoręcznie. Wyniosło mnie to mniej więcej 30 zł. Niemal ten sam efekt, za duuużo niższą cenę! : ) Z pewnością zrobię ją jeszcze w innych kolorach. Myślę o burgundzie i bieli. Co o tym sądzicie? : ) 


Veiled Jil Sander ss '12 beanie's been one of celebrities', models', bloggers' and fashion victim's most favourite accessories this year. Althought, it's "glory days" have gone, it still catches people's attention. Anna Dello Russo and BryanBoy were two of the very first Jil Sander beanie wearers. Now it's out of stock, but some time ago it could be yours for "only" 440 $! I'm not a kind of person who would pay a fortune for a thing I could be able to do myself, therefore, I bought a piece of black veil, a beanie and sewed it together. Voglia! Here it is! My beautiful DIY veiled beanie, which cost me about 10 $ instead of 440 $! : ) I'm sure I'll do more of them. What about burgundy and white? : )



I WAS WEARING

VEILED BEANIE - DIY
DRESS - VINTAGE
COAT - ZARA
CUFFS - H&M
BELT - MOSCHINO
BAG - VINTAGE
CHELSEA BOOTS - SIMPLE

14 comments:

  1. Anonymous9/22/2012

    Zdjęcia masz bardzo dobrej jakości, ubranka ładniutkie, modne, włoski doczepione ALe, jak dla mnie nie wyglądasz na ubraną lecz przebraną. Wygląda to tak, jakbyś nakładała na siebie wszystko co modne. Jakoś to wszystko nie współgra. Oglądając Twoje zdjęcia odnoszę wrażenie, że kompletnie nie wczuwasz się w swoje stylizacje, jakby były wymuszone. Oczywiście tylko moja uwaga, moje spostrzeżenia. Może moje uwagi Ci trochę pomogą, może je zignorujesz. Podziwiam Twoje chęci i wyczerpujące wpisy. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście szanuję Twoje zdanie, jednakże taki mam styl. Jednego dnia budzę się i mam myślę: "włoski przesyt!", innego stawiam na skandynawską prostotę. Wszystko zależy od mojego humoru, samopoczucia. Ubieram to, w czym czuję się dobrze, co mi się podoba. Jeśli chodzi o trendy - owszem staram się być na bieżąco, gdyż kocham modę, jednakże wybieram z nich tylko to, co mi odpowiada. Nigdy w życiu nie ubrałabym rzeczy, których nie czuje, które nie idą w parze z moim gustem i poglądami na modę. Tak więc przykro mi, ale swojego stylu i gustu nie zmienię, gdyż byłoby to nienaturalne ; )

      Haha doczepione włosy? Co to, to nie ; )

      Delete
    2. Anonymous9/22/2012

      Ok, rozumiem co masz na myśli. Jeżeli włosy nie są doczepione, to potraktuj to jako komplement :)

      Delete
  2. woooooooow !
    uwielbiam Cię !
    xx

    ReplyDelete
  3. Ja tu widzę dziewczynę, która kocha modę i uwielbia się nią bawić! Niektórzy swoje emocje zapisują na kartkach, tworzą muzykę czy malują, a inni przelewają je na ubrania- i to w modzie jest najpiękniejsze. Przebierać to mogą się aktorzy. Wiem, że wszystko co tu robisz jest twoje i tylko twoje- chapeau bas za to! A zestaw... CUDO! Biała woalka.. hmmm brzmi intrygująco.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/23/2012

    Me encanta!!!Tu estilo y tu originalidad es lo q te diferencia entre otras personas!!!!Quiero!<3

    ReplyDelete
  5. moje wymarzone buty!
    twoje looki podobają mi się mniej, lub bardziej - ten jak dla mnie najlepszy z całego bloga

    ReplyDelete
  6. Blooming taste? Powiedziałaby raczej faked taste.

    ReplyDelete
  7. You look really very lovely, darling! =)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    ReplyDelete
  8. Wow! Naprawdę ciekawa stylizacja! Sukienka musi być genialna, aż szkoda, że nie widać jej w całej okazałości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  9. Masz mega wyczucie stylu. Podoba mi sie połączenie butelkowej zieleni, czerni i zlotych dodatków. A czapki tego typu kocham ! Outfit z jednej strony elegancki, z drugiej luzny, podoba mi sie :)
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com + obserwuje : *

    ReplyDelete
  10. Anonymous4/01/2013

    podasz link na allegro, gdzie kupiłaś tą czapkę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czapka z dzialu meskiego Reserved, a woalke doszylam sama :)

      Delete